Home Zpravodajství Aktuálně Atmedia a Plz...

Atmedia a Plzeň TV zahájili spolupráci při obchodování reklamy

Mediální zastupitelství Atmedia a Plzeň TV uzavřeli spolupráci při prodeji reklamy. Stanice přináší divákům aktuální zprávy a zajímavé publicistické a zábavné pořady. Pro obchodní klienty společnosti Atmedia znamená novinka v portfoliu další rozšíření možností inzerce na tematických stanicích. Standardní reklamní nabídku doplňuje sponzoring, injektáž či teleshopping.

Společnost Atmedia nově obchodně spolupracuje se stanicí Plzeň TV, jedná se o další rozšíření portfolia tematických stanic v letošním roce. Díky široké distribuci je potenciál významný, tato zpravodajská stanice může oslovit téměř 600 tisíc obyvatel Plzeňského kraje. Z obchodního hlediska nabídne mediální zastupitelství klasickou reklamu, sponzorské vzkazy, injektáž a možnosti doplní teleshopping.

Hlavní přidanou hodnotou televizní stanice Plzeň TV je vlastní produkce: „Regionální stanice v našem portfoliu mají silný význam. Pro řadu zadavatelů znamená přesné zacílení dle konkrétního kraje v republice,” vyjádřila se ke spolupráci Managing Director Atmedia Michaela Vasilová. Plzeň TV naladí diváci prostřednictvím pozemního vysílání na 37. kanálu, dostupná je rovněž jako součást nabídky kabelové televizi UPC, v mobilních aplikacích pro iOS a Android a v nejbližší době bude zařazena i do nabídek vybraných IPTV.

 „Obchodní potenciál regionálních televizí je silný, jsme lidem skutečně blízko – podrobně mapujeme dění v Plzni a regionu. Vlastní produkce z nás činí vysoce preferovaného partnera. Spoluprací s mediálním zastupitelství Atmedia můžeme dále rozvíjet náš potenciál a divákům přinášet kvalitní regionální zpravodajství,“ komentuje výhody spolupráce se společností Atmedia majitel mediální společnosti Euronova Group Radek Novák.

Plzeň TV vysílá 24 hodin denně, stěžejní součástí vysílání jsou aktuální zprávy z Plzně a okolí doplněné o publicistické a zábavné pořady. Cílem stanice je „informovat, inspirovat a bavit opravdu každý den“. Spojení stanice s portálem Plzen.cz znamená možnost informovat diváky kdykoli a kdekoli. Akvizice uskutečněné v loňském roce umožní další, klíčový rozvoj služeb televize.

Společnost Atmedia Czech je obchodní zastupitelství tematických TV stanic ve střední a východní Evropě. Atmedia působí na českém trhu od roku 2008, kdy začala s klasickým spotovým prodejem reklamního prostoru. V roce 2009 část stanic z portfolia vstoupila do peoplemetrového měření, a přidala se tak k prodeji v „jednotné měně“ – GRP. Počátkem roku 2010 uvedla Atmedia na trh tehdy jedinečný způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích. Jednalo se o prodej prostřednictvím prodejních balíčků. Obchodně aktuálně zastupuje 25 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu, mmj. z významných mezinárodních skupin jako AMC, Disney, FOX nebo slovenské JOJ Group.

DALŠÍ ČLÁNKY