„Za necelých devět měsíců od zahájení se stavbařům podařilo udělat demolici původních objektů, založit novou halu a administrativní budovu a vybudovat ocelovou nosnou konstrukci nové haly včetně opláštění a střechy,“ informoval tiskový mluvčí města Tomáš Ivanič.
Momentálně budou práce pokračovat v interiéru 176 metrů dlouhé haly. „V unikátní průjezdné hale budou tři koleje, každá o užitné délce 165 metrů. To umožní jednodušší manipulaci bez nutnosti rozpojení ucelených souprav, čímž se sníží časová náročnost oprav. Hala bude vybavena například portálovým jeřábem s nosností 12,5 tuny či montážními kanály ve všech kolejích,“ doplnil Ivanič.
Plánuje se také instalace moderních technologií, díky které dojde k energetické úspoře. Příkladem jsou fotovoltaické panely, tepelná čerpadla a technologie ke sběru dešťové vody. Nepostradatelnou součástí bude i moderní zázemí a dílny mechaniků a elektrotechniků.