„Čeká nás velký zápas, který bude svátkem pro celý klub, celé město i region, všechny naše partnery i fanoušky. Doufám, že společně vytvoříme neopakovatelnou atmosféru utkání, na které budeme dlouho vzpomínat,“ říká Adolf Šádek, generální ředitel a předseda představenstva klubu.
A právě k této mimořádné příležitosti Viktorka připravila speciální kampaň s názvem „Red is not enough, but with blue it´s tough!“, volně přeloženo: „Červená nestačí, teprve s modrou je to SÍLA!“. Slogan si pohrává s klubovými barvami obou týmů – „rudými“ United a červenomodrou Viktorií – a vyjadřuje hrdost města a regionu na náš klub.
„Cílem kampaně je vyzdvihnout výjimečnost tohoto zápasu a přidat k tomu špetku břitkého britského humoru. Samozřejmě se vší úctou a obrovským respektem ke klubu, jakým Manchester United je. Zvolený slogan by měl oslovit nejen naše fanoušky, ale i příznivce hostujícího klubu, kterých do Plzně dorazí přes osm set. Chceme vytvořit atmosféru, která tento nezapomenutelný večer ještě více umocní,“ představuje Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel klubu.
Hráči sami cítí, jak mimořádný zápas je čeká. „Proti Manchesteru United nehrajete každý rok. Je to obrovská výzva a šance porovnat se s týmem takové kvality. Zároveň je to splněný sen, který jsem měl už jako malý kluk,“ přiznává záložník Pavel Šulc.
V rámci kampaně klub připravuje několik speciálních aktivit: Světelné instalace ve spolupráci s městem Plzeň – přímo ve městě i v okolí DOOSAN Areny. Limitovaná edice pivních plechovek Gambrinus, triček a dalších předmětů s motivem kampaně. Na stadionu fanoušky před výkopem čeká ohnivá show, která podtrhne slavnostní atmosféru tohoto večera. Detaily jednotlivých aktivit bude klub postupně představovat.