V provozu je tento nový automobil od pátku 3. července. Stávající radarový měřič používaný od roku 2006 byl pro technickou zastaralost systému nahrazen novým typem RAMER 10 C. "Je na vysoké úrovni. Technologie se posouvá dál dopředu. Předtím byla kamera černobílá, tady je barevná a navíc čte registrační značky. V případě, že kolem něj pojede zájmové vozidlo s odcizenou registrační značkou, tak mu to systém zahlásí," uvedl zástupce velitele služebny Plzeň - Bory Patrik Schovánek.
Kromě radaru ve vozidle přispívá v Plzni ke zvýšení bezpečnosti dopravy také úsekové měření. Prvním místem, kde bylo spuštěno, byla v červenci 2015 frekventovaná Plaská ulice v Plzni v Bolevci při výjezdu na Most, později bylo uvedeno do provozu úsekové měření také v opačném směru. O tři roky později, v prosinci roku 2018 k těmto úsekům přibyla další místa-úsek v ulici Folmavská u Panasonicu (v obou směrech) a Koterovská ulice na Slovanech na výjezdu a příjezdu do Plzně v místě napojení na ulici U Seřadiště, kde končí přivaděč od dálnice D5.
„Městská policie Plzeň prioritně měří rychlost vozidel na úsecích s častou nehodovostí, v místech, kde dochází obvykle k překračování povolené rychlosti a také v blízkosti plzeňských základních a mateřských škol,“ vysvětlil radní pro oblast bezpečnosti Martin Zrzavecký.
Pro měření rychlosti vozidel využívá plzeňská městská policie ještě dvou ručních radarových měřidel TruCam LTI 20/20.