„Před rokem se nám s příchodem nového koronaviru změnil život a nikdo z nás neměl tušení, jakým způsobem nám všem zamíchá běžným režimem, o co všechno nás připraví. A právě to, co nám chybí, ten důvod k návratu do normálního života je hlavní myšlenkou kampaně, kterou chceme oslovit všechny ty, kteří nejsou pro očkování proti covid-19 pevně rozhodnuti,“ uvedla hejtmanka Ilona Mauritzová.
Celá kampaň vede po dvou liniích, informační, kterou kraj odstartoval v lednu letošního roku. Druhou linií je pak vizuální, ta oficiálně odstartuje v pondělí 12. dubna 2021. Tato kampaň je ujednocena hlavním heslem pro všechna témata, zjednodušeným zvoláním CHCI... Časově kampaň koresponduje s jarem a nadcházejícím létem, jako první se objeví verze CHCI POTKÁVAT, následovaná verzí CHCI CESTOVAT, vrcholem pak bude CHCI PROŽÍVAT během letních prázdnin.
Plzeňský kraj při zpracování klíčového vizuálu vychází z originálního pojetí bez jakékoliv inspirace v ostatních krajích s důrazem na identifikaci pro obyvatele Plzeňského kraje. Vizuální i informační kampaň bude proto propojena heslem ZÁPADOČEŠI JDOU DO TOHO! Emotivní stránka kampaně je přirozená, dbá na návrat k běžnému životu.
Kromě obvyklých komunikačních kanálů skrze tištěná média v kraji a lokální televize a rádia je tentokrát zapojena také Šlágr TV, iVysílání ČT, nadále trvá spolupráce na distribuci informací skrze venkovské prodejny po celém kraji.
Do kampaně se zapojily také výrazné osobnosti spojené s Plzeňským krajem, a to napříč obory. Postupně budou zapojeny do jednotlivých verzí kampaně.